Průzkum: Lidé při sledování televize stále častěji tráví čas na sociálních sítích

Zábava |

Jak ukazují výsledky každoročního průzkumu společnosti Ericsson, ničím nerušené sledování televize už dávno není v módě. Během sledování používá každý týden 60 % respondentů sociální média, k čemuž nahrává další zjištění, že 67 % z nich sleduje televizi na tabletech, chytrých telefonech nebo noteboocích.

Průzkum: Lidé při sledování televize stále častěji tráví čas na sociálních sítích



„Jelikož 67 % spotřebitelů používá ke sledování televizního vysílání nebo videa chytré telefony, tablety nebo notebooky, jsou mobilní zařízení důležitou součástí zážitků ze sledování televize. 60 % spotřebitelů dále uvádí, že každý týden využívají služby televizního obsahu na vyžádání. Roste obliba sledování televize za pohybu – 50 % času stráveného sledováním televize nebo videa na chytrých telefonech se odehrává mimo domov; nárůst tohoto typu sledování televize usnadňuje vysokorychlostní mobilní připojení,“ uvádí v tiskovém prohlášení Niklas Rönnblom, hlavní poradce oddělení společnosti Ericsson studující chování spotřebitelů.

Přestože se chování a požadavky spojené se sledováním televize mění, pouze 7 % spotřebitelů uvádí, že si v budoucnosti sníží předplatné televize. Ve skutečnosti dochází k tomu, že namísto omezování výdajů jsou spotřebitelé ochotni zaplatit za komfortnější zážitky ze sledování televize více peněz: 41 % spotřebitelů prohlašuje, že jsou ochotni platit za televizní a video obsah ve vysokém rozlišení.

Více než polovina spotřebitelů chce mít možnost zvolit si vlastní obsah televizních pořadů nebo videa. „S rostoucím počtem obrazovek a služeb lidé dychtivě hledají snadno použitelnou, sdruženou službu, která vše sloučí do jednoho místa. Tato služba by spotřebitelům měla umožnit kombinovat tradiční televizní vysílání s televizním obsahem na vyžádání, včetně živých přenosů, usnadňovat vyhledávání obsahu, zužitkovat hodnotu sociální televize a poskytovat bezproblémový přístup napříč různými zařízeními,“ dodává Rönnblom.


Klíčová zjištění

  • 62 % respondentů při sledování televize používá sociální média – za jeden rok tak jejich počet vzrostl o 18 %.  Podíváme-li se na spotřebitele podle pohlaví, zjistíme, že této činnosti se věnuje 66 % žen ve srovnání s 58 % mužů.
  • 25 % spotřebitelů používá sociální média k diskuzím o právě sledovaných pořadech.
  • 67 % respondentů sleduje televizi na tabletech, chytrých telefonech nebo noteboocích.
  • 60 % respondentů každý týden využívá služby televizního obsahu na vyžádání.

O průzkumu:

Údaje pro průzkum byly shromážděny v Brazílii, Chile, Číně, Německu, Itálii, Mexiku, Jižní Koreji, Španělsku, Švédsku, Tchajwanu, Velké Británii a USA. Celkem bylo provedeno 14 kvalitativních a 12 000 kvantitativních online rozhovorů, které zastupují více než 460 milionů spotřebitelů.


Zdroj: TZ Ericsson







Úvodní foto: Lenovo







Komentáře