InfoTech |
TP-Link lokalizuje svou technickou podporu pro český trh. Služba, která byla od konce roku 2012 v pilotním provozu, již funguje naplno.
Zákazníci společnosti se budou moci v případě jakýchkoliv dotazů týkajících se produktů TP-Link obrátit buďto na jednu z následujících e-mailových adres: podpora@tplinkpartner.cz či support@tplinkpartner.cz, případně na telefonní linku (+420) 245 008 103. Obě tyto služby fungují v pracovních dnech od 9:00 do 18:00. Zákazníci se první odpovědi dočkají nejpozději do 24 hodin.
Obě služby jsou k dispozici jak pro koncové zákazníky, tak pro prodejní partnery TP-Linku. Mezi předměty řešení se řadí předprodejní poradenství, ověření kompatibility s produkty třetích stran či dotazy týkající se praktických zkušeností s provozem zařízení TP-Link. Pro urychlení vyřízení dotazu je třeba, aby zákazníci co nejpřesněji identifikovali produkt, s nímž potřebují poradit. Jestliže je potřeba řešit síťové problémy, je dobré znát svého poskytovatele připojení.
Zdroj: TZ TP-Link
TP-Link · technická podpora · zákaznická linka
Linkuj
| Jagg
| Delicious
| Facebook
| vybrali.sme.sk
Komentáře